Läs ronjabloggar.se

HELG!

Publicerad 2015-02-06 16:16:23 i mitt liv,


Det är Fredag!
(det är nu ni ska se en stor skylt ''HELG'' i huvudet och ni ska höra en liten bakrunds kör sjunga ''Hallelujha Hallelujha) Så ser jag det i alla fall!
 
Denna vecka har varit lång fyllt med nationella prov och ombygge av min garderob. Vilket nu är klart så inom kort kommer jag att lägga upp bilder. Igår var det nutellans dag, vilket firades med nutella pannkakor! Annars så börjar mello imorgon! 
Det blev ett inlägg med flera syften i.
 
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ronja Persson

Här kommer bloggas om min vardag helt enkelt! Jag är ett USA freak och en shopaholic på samma gång. Cheerleader och Selenator på samma gång.Har även dom där förbaskade nervsmärtorna i pannan, marcus gunn syndrom och hörapparater. Livet är inte bara glitter och glamour. I den här bloggen kommer ni få läsa hur jag varierar allting! tillslut blir det Ronja liv! [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela